قانع شدن نمایندگان از پاسخ های وزیر ارتباطات در کمیسیون صنایع مجلس/ هیچ سئوالی به صحن ارجاع نشد

دسته: دسته‌بندی نشده
بدون دیدگاه
دوشنبه - 30 ژانویه 2017
قانع شدن نمایندگان از پاسخ های وزیر ارتباطات در کمیسیون صنایع مجلس/ هیچ سئوالی به صحن ارجاع نشد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از قانع شدن نمایندگان سئوال کننده از وزیر ازتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.


201607102587549915_Origسعید باستانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره نشست امروز (دوشنبه ۱۱ بهمن ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت:‌ دستور کار امروز کمیسیون سئوال تعدادی از نمایندگان از محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بود که نمایندگان سئوال کننده در برخی موارد از پاسخ های وزیر قانع شده و در برخی موارد قرار بر این شد که جلسه ای برای شفافت بیشتر و ارائه پاسخ متقن و مستند با سئوال کنندگان برگزار شود تا نتیجه لازم حاصل شود اما در مجموع هیچ یک از این سئوالات به صحن علنی مجلس ارجاع نشد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: در این جلسه محمدرضا پورابراهیمی،سیدقاسم جاسمی، نادر قاضی پور، سید کاظم دلخوش، جلال محمود زاده و حسینعلی حاجی دلیگانی به طرح سئوالات مختلف خود از وزیر ارتباطات پرداختند.

باستانی در ادامه در خصوص محور سئوالات مطرح شده از سوی نمایندگان تصریح کرد: علت انحصار در خرید کابل از کارخانجات شهید قندی و دلیل افزایش قیمت واگذاری تلفن ثابت درکشور از جمله این سئوالات بود که مقرر شد وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارشی مستند در این خصوص به کمیسیون ارائه کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: سئوالات دیگری از قبیل دلیل عدم نظارت و کنترل بر محتوای مصادیق در فضای مجازی، علت ضعف در مدیریت مخابرات و نبود امکانات مخابراتی و اینترنتی در اغلب روستاهای کشور، عدم برخورد با افراد ضدانقلاب در فضای مجازی، وضعیت معیشتی و رفاهی شرکت مخابرات وعلت عدم توجه به دفاتر ICT روستایی از سوی نمایندگان مطرح شد که با پاسخ وزیر همراه بود


نوشته شده توسط:admin - 333 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳۵
برچسب ها: