دولت لایحه ای یک و نیم میلیارد دلاری برای توسعه روستاها به مجلس ارائه کرده است

دسته: دسته‌بندی نشده
بدون دیدگاه
یکشنبه - 12 مارس 2017
دولت لایحه ای یک و نیم میلیارد دلاری برای توسعه روستاها به مجلس ارائه کرده است

نماینده مردم تربت حیدریه ، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت لایحه ای یک و نیم میلیارد دلار برای توسعه روستاها به مجلس ارائه کرده است ، که با توجه به نگرش مثبت مجلس در این حوزه تصویب خواهد شد.

P_۲۰۱۷۰۳۰۷_۲۲۲۱۲۱ P_۲۰۱۷۰۳۰۷_۱۹۵۱۳۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده تربت حیدریه، دکتر سعید باستانی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زاوه در مسجد جامع روستای ساق این شهرستان افزود: متاسفانه در سالهای گذشته کمتر به حوزه توسعه روستایی توجه شده است.

وی گفت: توسعه روستایی به معنای ماندگاری روستائیان در روستاها و ایجاد شغل مولد و پایدار است که نیازمند تغییر دیدگاه نسبت به روستاهاست.

باستانی با بیان اینکه مشکلات حوزه گردشگری، مشاغل خانگی و کشاورزی باید حل شود تاکید کرد: باید از حوزه عمران به سمت توسعه روستایی حرکت کنیم که در صورت اجرای صحیح ، شاهد مهاجرت معکوس به روستاها خواهیم بود.

وی افزود: عدم پرداخت تسهیلات در اخر و ابتدای سال باعث بروز مشکلات فراوانی به خصوص برای روستائیان شده است.

نماینده مردم تربت حیدریه زاوه و مه ولات در مجلس گفت: کشاورزان و دامداران برای امرار معاش و خرید نهاده های مورد نیاز مجبور به عرضه داشته های خود می کنند که این امر باعث بالا رفتن عرضه و کاهش تقاضا می شود.

باستانی اذعان کرد: نمونه بارز این امر کاهش ۲۰ میلیون ریالی قیمت زعفران طی یکماه اخیر بوده که موجب متضرر شدن کشاورزان شده است.

وی تاکید کرد:باید با ایجاد مشاغل خانگی ، مولد و پایدار به توسعه و اقتصاد روستا کمک کنیم.


نوشته شده توسط:admin - 333 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰۸
برچسب ها: