بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّ اللَّهَ يُمْسِكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ أَن تَزُولَا وَلَئِن زَالَتَا إِنْ أَمْسَكَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ إِنَّهُ كَانَ حَلِيمًا غَفُورًا ◾️بار دیگر لرزش سهمگین زمین، باعث کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از هم میهنان عزیز و ویرانی های بسیار شد.

دسته: اجتماعی , خبرها
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 14 نوامبر 2017

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ يُمْسِكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ أَن تَزُولَا وَلَئِن زَالَتَا إِنْ أَمْسَكَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ إِنَّهُ كَانَ حَلِيمًا غَفُورًا

◾️بار دیگر لرزش سهمگین زمین، باعث کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از هم میهنان عزیز و ویرانی های بسیار شد.

◾️جان‌باختن و مصدومیت پرشمار این حادثه، اندوهی نیست که غبار گذر ایّام بتواند آن را به آسانی از خاطرها بزداید، امروز سرتاسر ایران اسلامی، سوگوار این حادثه غم بار می باشد.

◾️از شنیدن خبر زمین لرزه کرمانشاه عمیقا اندوهگین شدم ،همدردی عمیق خود را با تمام کسانی که زندگی خویش یا یکی از نزدیکانشان را از دست داده اند ابراز نموده و آرزوی سلامتی کامل برای افرادی که در این حادثه مجروح شده اند، دارم.

◾️بی تردید زندگی درمناطق زلزله‌زده، همچنان ادامه دارد و تمامی دست اندرکاران در بخش های مختلف امداد، نجات، نظامی، انتظامی ومردم عزیز کشورمان می بایست با به کارگیری تمام توان خود و تمهیدات لازم به یاری آسیب دیدگان، مصدومان و همچنین نجات زیر آوار ماندگان بشتابند و امیداریم همه آنانی که در حادثه گرفتار شده اند در صحت و سلامت قرار گیرند.

◾️اینجانب ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه بزرگ و آرزوی صبر و اجر برای آنان، برای آن عزیزان سفرکرده علو درجات و غفران الهی و همنشینی با حضرت سیدالشهداء علیه السلام را از خداوند سبحان مسئلت نموده و امیدوارم هرچه زودتر با همت و تلاش مردم و مسئولان و تداوم خدمت رسانی به حادثه دیدگان ،آلام این عزیزان کاهش یابد.

◾️بی تردید مردم قهرمان استان کرمانشاه که تجربه ارزشمند دوران دفاع مقدس را در کارنامه خود دارند، دوشادوش یکدیگر و با همدلی و همبستگی، این روزهای دشوار را پشت سر خواهند گذاشت.

سعید باستانی
نماینده مردم شریف شهرستان های
تربت حیدریه،مه ولات و زاوه در مجلس
شورای اسلامی


نوشته شده توسط:admin - 333 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲۸
برچسب ها: