🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴(بسم رب الشهدا و الصدیقین)🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 ◼️بار دیگر آسمان ملکوتی دیار یکهزار شهید، سرزمین دلیر مردان و شیر زنان پیشتاز در انقلاب ،با یاد بزرگ مردی از سلسله جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدسمان عطرآگین گردید.

دسته: خبرها
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 21 نوامبر 2017

🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴(بسم رب الشهدا و الصدیقین)🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴

◼️بار دیگر آسمان ملکوتی دیار یکهزار شهید، سرزمین دلیر مردان و شیر زنان پیشتاز در انقلاب ،با یاد بزرگ مردی از سلسله جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدسمان عطرآگین گردید.

◾️سلام و درود خداوند بر روح پر فتوح شهدای انقلاب اسلامی، در دوران جنگ حق علیه باطل و جانبازان عزیز و یادگاران هشت سال حماسه بی بدیل که با وجودشان برای نسل های انقلاب خاطرات دفاع مقدس را تداعی می کنند.

◾️شهادت الگوی اخلاص و مجاهدت، بسیجی جانباز سرافراز و یادگار ارزشمند دوران دفاع مقدس، جانباز ” شهید عباسعلی رمضانزاده ” که مخلصانه درد و رنج طاقت‌فرسای شرایط سخت جانبازی و جراحات شدید آن دوران را با صبر و بردباری تحمل نمود و باعزت و سربلندی به خیل عظیم شهدا پیوست، موجب تاسف و تاثر اینجانب گردید.

◾️اینجانب عروج ملکوتی این یادگار و شهید دفاع مقدس را به ساحت بقیه الله اعظم(عج) ، رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، مردم شریف و شهید پرور تربت حیدریه و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای شهيد بزرگوار علودرجات و رضوان الهی و برای بازماندگان این شهید عزيز، صبر و شكيبايي مسئلت دارم.
یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

سعید باستانی
نماینده مردم شریف شهرستان های تربت حیدریه،مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی


نوشته شده توسط:admin - 333 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۹
برچسب ها: