باستانی: 🔻مراحل همکاری با بنز برای تولید مشترک خودرو در حال طی شدن است 🔻امکان تولید محصولات در ابتدای سال ۹۷ ضعیف است

دسته: اقتصادی , خبرها , صنعت و تجارت
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 1 فوریه 2018

💢سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه امکان تولید مشترک محصولات از ابتدای سال ۹۷ بسیار ضعیف است، گفت: باید مرحل پیش از تولید مشترک محصولات طی شود و در خصوص این همکاری مشترک نیز مراحل در حال انجام است.

 

🔶سعید باستانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص احتمال تولید مشترک ایران با شرکت بنز آلمان از ابتدای سال ۹۷ با ۲۰ درصد داخلی سازی محصولات، اظهار داشت: مشارکت‌های خارجی به منظور تولید نیازمند مذاکرات، تفاهم نامه، عقد قرارداد و سپس مراحل اجرایی است و در خصوص تولید مشترک با بنز نیز این مراحل در حال اجرا است.

🔸سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امکان تولید مشترک محصولات از ابتدای سال ۹۷ بسیار ضعیف است، گفت: باید مراحل پیش از تولید مشترک محصولات طی شود و در خصوص این همکاری مشترک نیز مراحل در حال انجام است.

🔸نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی، در خصوص اینکه همکاری با این شرکت به چه میزانی می‌تواند به صنعت کشور کمک کند، اظهار داشت: به دلیل اینکه هنوز اطلاعی از برخی موارد این همکاری مشترک نداریم و مشخص نیست کدام رسته تولیدات بنز و با چه تیراژی و اینکه تولیدات مشترک به‌منظور صادرات است یا بازار داخلی به صورت قطعی نمی‌توان در خصوص آن نظر داد.

🔸سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: هر نوع جوینت وینچر در ایران یک بروز تکنولوژی و اقدام مثبت است.


نوشته شده توسط:admin - 333 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۳
برچسب ها: