نشست سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تولید کنندگان و صنعتگران شهرستان تربت حیدریه 💢نماینده مردم شریف شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی با صنعتگران این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. 🔶 به گزارش روابط عمومی ، دکتر سعید باستانی در نشستی که با صنعتگران و تولیدکنندگان شهرستان تربت حیدریه داشت ، بر رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی تاکید کرد. 🔸 سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : بررسی مشکلات بانکی و تسهیلاتی ،اجرای طرح های صنایع تبدیلی و غذایی از طریق جهاد کشاورزی ، پوشش هرچه بهتر مخابراتی و جاده دسترسی و انتخابات پیش روی خانه صنعت و معدن از جمله مواردی بود که در این جلسه به آن اشاره شد. ❇️لینک عضویت در کانال رسمی دکتر سعید باستانی

دسته: بازدیدها و سرکشی از حوره انتخابیه , خبرها , صنعت و تجارت
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 15 فوریه 2018

 

نشست سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تولید کنندگان و صنعتگران شهرستان تربت حیدریه

💢نماینده مردم شریف شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی با صنعتگران این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

🔶 به گزارش روابط عمومی ، دکتر سعید باستانی در نشستی که با صنعتگران و تولیدکنندگان شهرستان تربت حیدریه داشت ، بر رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی تاکید کرد.

🔸 سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : بررسی مشکلات بانکی و تسهیلاتی ،اجرای طرح های صنایع تبدیلی و غذایی از طریق جهاد کشاورزی ، پوشش هرچه بهتر مخابراتی و جاده دسترسی و انتخابات پیش روی خانه صنعت و معدن از جمله مواردی بود که در این جلسه به آن اشاره شد.

❇️لینک عضویت در کانال رسمی دکتر سعید باستانی


نوشته شده توسط:admin - 333 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۶
برچسب ها: